Rezerwacja

1. W celu rezerwacji pokoju należy uiścić zaliczkę w wysokości 30% całej kwoty. Dane do przelewu wysyłane są na podany adres email, numer telefonu lub poprzez formularz rezerwacyjny na stronie www.shiregdynia.pl

2. Goście mają czas na wpłatę zaliczki do 3 dni roboczych. Po upływie tego czasu rezerwacja może zostać anulowana.

3. W przypadku chęci anulowania rezerwacji w terminie poniżej 30 dni do dnia zakwaterowania, zaliczka nie podlega zwrotowi.

4. W przypadku chęci anulowania rezerwacji w terminie powyżej 30 dni do dnia zakwaterowania, zwracane jest 50% wpłaconej zaliczki



Wymeldowanie

1. Wszyscy goście opuszczający pokoje proszeni są o ściągnięcie pościeli ze swoich łóżek i pozostawienie jej na łóżkach.

2. Klucze do pokoju należy oddać do mieszkania nr 1 znajdującego się na pierwszym piętrze budynku. W przypadku gdy nikogo nie ma w podanym wcześniej lokalu klucze należy wrzucić do skrzynki na listy nr 1 znajdującej się na parterze budynku.

3.Prosimy również o pozostawienie za sobą porządku w łazienkach wspólnych tak aby stan czystości nie utrudniał pobytu pozostałych gości.

4.Prosimy naszych gości o to by pozostawić porządek w pokoju, w którym byli Państwo zakwaterowani podczas pobytu.

5.W sprawie lub ewentualnego przedłużenia Państwa pobytu prosimy o wcześniejszy kontakt pod numerem telefonu 510 054 155.

Zameldowanie

1. Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 14:00 i trwa do godziny 10:00 dnia następnego. Nie opuszczenie pokoju do godziny 10:00 oznacza przedłużenie pobytu o kolejną dobę, co jest jednoznaczne z koniecznością uiszczenia opłaty za pokój według stawek ujętych w cenniku bez gwarancji pozostania w pokoju.

2. W celu zameldowania prosimy naszych gości o przedstawienie dokumentu tożsamości ze zdjęciem (tj. dowód osobisty, paszport, prawo jazdy). Opłata za pobyt pobierana jest z góry według cen podanych podczas rezerwacji pokoju. W przypadku niewykorzystania rezerwacji z przyczyn zależnych od klienta zaliczka wpłacona na poczet konkretnej rezerwacji jest bezzwrotna. Istnieje możliwość wykorzystania zaliczki w innym terminie w zależności od dostępnych pokoi.

3. Potrzeba otrzymania Faktury VAT za pobyt w hostelu powinna być zgłaszana w momencie meldowania.

4. W czasie meldunku goście otrzymują klucze do pokoju oraz do części ogólnodostępnych oraz czip do drzwi wejściowych do kamienicy którymi należy się posługiwać w trakcie pobytu. W przypadku zgubienia kluczy wraz z czipem zostanie pobrana opłata w wysokości 80pln.

5. Za kosztowności, pieniądze, sprzęt elektroniczny oraz inne przedmioty pozostawione w pokoju lub częściach wspólnego użytku właściciel pokoi „SHIRE” nie ponosi odpowiedzialności, a każda kradzież będzie zgłaszana na policję.

6. Hostel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu lub gościom albo szkodę na osobie gości, albo innych osób przebywających na terenie obiektu, czy też w jakikolwiek sposób zakłócił spokój pobytu gości lub bez podania przyczyny.


Prawa i obowiązki gościa hostelu

1. Cisza nocna na terenie obiektu obowiązuje od godz. 23.00 do 7.00.

2. Na terenie całego obiektu obowiązuje zakaz palenia tytoniu. W każdym pokoju znajdują się czujniki dymu, włączenie alarmu grozi karą w wysokości 200pln.

3. Podczas dłuższych pobytów powyżej pięciu dni pokoje na prośbę gości pokoje mogą zostać posprzątane. Natomiast pościel może być wymieniona na nową po dziesiątej dobie. Chyba, że Gość poprosi o zmianę pościeli wcześniej, za odpowiednią opłatą.

4. Prosimy również o nie wyrzucanie jakichkolwiek rzeczy przez okno oraz zabrania się siadania na parapetach okien ze względów niebezpieczeństwa wypadnięcia.

5. Osoby zameldowane w pokojach zapraszające swoich gości powinny o tym poinformować i ponoszą całkowitą odpowiedzialność za ewentualne szkody spowodowane przez nich. Odwiedziny mogą trwać najpóźniej do godziny 23:00, goście mieszkający w pokojach powinni dopilnować aby te osoby opuściły obiekt do tego czasu.

6. Wynajmujący ma prawo do usunięcia osób nie stosujących się do regulaminu i zakłócających porządek i spokój pobytu innych gości. W takiej sytuacji uprzednio uiszczone opłaty za nocleg nie podlegają zwrotowi.

7. Zabrania się przenoszenia wyposażenia pokoi bez zgody osoby wynajmujące.

8. Podczas składania zamówień u dostawców np. pizza itp. proszę pamiętać o tym aby poinformować dostawcę o numerze pokoju.